Ефективний спосіб заохотити дітей та не дати втратити їм натхнення за перших помилок. Доброзичливим критиком мусить бути не лише вчитель, а і всі члени творчої групи. Це складно на перший погляд, але якщо дотримуватись всіх правил, які треба скласти перед роботою над проектом(загальні), а потім перед кожним заняттям. Як правило, позиції доброзичливого оцінювання діти охоче складають самі і не треба користуватися готовими шаблонами. Треба звикнути до того, що далеко не всі учасники групи зможуть робити це добре, або взагалі оцінювати когось на аудиторію, але в кінці проекту кожен вже зможе коректно оцінити своїх друзів по команді та сприйняти зауваження інших. І це буде спільною перемогою.
понедельник, 30 сентября 2013 г.
Модуль 4
Ефективний спосіб заохотити дітей та не дати втратити їм натхнення за перших помилок. Доброзичливим критиком мусить бути не лише вчитель, а і всі члени творчої групи. Це складно на перший погляд, але якщо дотримуватись всіх правил, які треба скласти перед роботою над проектом(загальні), а потім перед кожним заняттям. Як правило, позиції доброзичливого оцінювання діти охоче складають самі і не треба користуватися готовими шаблонами. Треба звикнути до того, що далеко не всі учасники групи зможуть робити це добре, або взагалі оцінювати когось на аудиторію, але в кінці проекту кожен вже зможе коректно оцінити своїх друзів по команді та сприйняти зауваження інших. І це буде спільною перемогою.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий